Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Καταχώρηση Αναγνωστών 3 | "Ποστάρεις άρα ενδιαφέρεσαι" από την Αναστασία Πεχλιβανίδου


Ήθελα πάντα να είμαι από εκείνους τους ανθρώπους που κάποια στιγμή στο μέλλον θα ενίσχυα ένα νέο κίνημα ανθρωπισμού, όλα για τον άνθρωπο και γύρω από αυτόν. Αλλά τι χρειάζονται οι άνθρωποι σήμερα, τώρα? Μετά από μια πολύ περίεργη συζήτηση με ένα άτομο που άλλαξε ριζικά τη ζωή μου, άρχισα να αναρωτιέμαι πώς μπορώ εγώ να συνεισφέρω? Συνειδητοποίησα ότι ζούμε την εποχή των γρήγορων κινημάτων και ιδεών, οι άνθρωποι τείνουν να χάνουν τους στόχους τους και τον εαυτό τους. Κάτι πρέπει να μας σταματήσει και να μας κινητοποιήσει να κοιτάξουμε τον κόσμο γύρω.

Η νέα εποχή είναι αυτή της επικοινωνίας, του διαδικτύου, του facebook, του twitter, του linkedin και τόσων άλλων. Τα «μέρη» αυτά είναι ο χώρος στον οποίο μεγαλώνουμε, ενημερωνόμαστε, βρίσκουμε ευκαιρίες, ακόμα και φίλους. Αυτό είναι λοιπόν το μέρος που οι άνθρωποι αποδομούμαστε, αλλά και αναπτυσσόμαστε – αν δε μπορείς να νικήσεις το σύστημα, άλλαξε το!

Η αγαπημένη μου ασχολία, εκτός από τη δουλειά μου, είναι να ψάχνω το διαδίκτυο και να βρίσκω ευκαιρίες. Τα περισσότερα πράγματα που βρίσκω δε με συγκλονίζουν – ίσως επειδή έχω βρει ποια είμαι και τι θέλω από τη ζωή μου. Αλλά υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που ψάχνουν τη ζωή τους και νοήματα πίσω από ερωτήσεις. Όλα όσα βρίσκω – άρθρα, διαγωνισμούς, ημερίδες, σεμινάρια, ενδιαφέρουσες σελίδες, τα πάντα – τα αναρτώ στη προσωπική μου σελίδα στο facebook. Θα ήταν πολύ εγωιστικό εκ μέρους μου να κρατάω όλες αυτές τις θαυμάσιες πληροφορίες για μένα, ειδικά όταν τα περισσότερα δε τα χρησιμοποιώ.

Μπορεί τα post μου και η συνήθειά μου να μοιράζομαι πράγματα να κινητοποιήσει κάποιον να κάνει κάτι καινοτόμο, ή κάποια ανάρτησή μου να γίνει ένα κομβικό σημείο στη ζωή εντός ανθρώπου. Αυτό που θα με κάνει ευτυχισμένη είναι να αρχίσουν οι άνθρωποι να μοιράζονται τη γνώση που έχουν με όσους τη χρειάζονται. Θα είμαι ακόμα πιο χαρούμενη να είμαι ένας από αυτούς τους ανθρώπους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου