Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

Αυτό-Εμπόδιο 2 | Πραγματικό σε μένα

Ακούγοντας το τραγούδι του Brian Mcfadden "Real to Me" (Πραγματικό για μένα), βρήκα τα 3:43 λεπτά να διερωτηθώ τι είναι πραγματικό-σημαντικό για μένα;

Δύσκολη ερώτηση


Πιθανώς αυτό που είναι πραγματικό για μένα είναι οι αξίες μου. Αυτές που έχω και αυτές που θέλω να έχω. Ο τρόπος που δρω όταν σκέφτομαι. Εγώ.

Κάπου εδώ θέλω να δώσω έναν δικό μου όρο για το "Εγώ". Λέμε συχνά πως ο τάδε είναι εγωιστής σκεπτόμενοι πως κρίνει και κάνει τα πάντα με γνώμονα το προσωπικό του όφελος. Άρα, κοιτώντας στην άλλη μεριά του νομίσματος το αντίθετο του εγωισμού το έχουμε στα άτομα που ότι κάνουν το κάνουν για τους άλλους.

Η ερώτησή μου όμως είναι: "Ό,τι καλό και αν κάνουμε δεν το κάνουμε εγωιστικά; Δεν δίνουμε το κέρμα στον ζητιάνο γιατί αισθανόμαστε καλά με το εγώ μας μετά ή γιατί θα θέλαμε σε αντίστοιχη περίπτωση κι εμείς υποστήριξη; Όταν γελάμε σε ένα κακό αστείο βαθιά μέσα μας δεν σκεφτόμαστε πως κι εμείς θα θέλαμε τους άλλους να μας επικροτήσουν σε μια κακή μας προσπάθεια;

Αν η απάντηση είναι ναι, τι μπορεί να είναι αληθινό για μένα;


Wake up you might be dreaming, (ξύπνα γιατί μπορεί να ονειρεύεσαι,)
wake up you might be dreaming now... (ξύπνα γιατί μπορεί να ονειρεύεσαι τώρα...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου