Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Αυτό-Εμπόδιο 4 | Αναβλητικότητα

Μπορεί να υπάρχουν εκατομμύρια λόγοι για τους οποίους πρέπει να σηκωθώ από τον καναπέ, να ανοίξω το βιβλίο μου, να καθαρίσω τα πιάτα, συχνά δεν ακούω κανέναν και χαζεύω στον καναπέ, κάθομαι πάνω στο βιβλίο μου και προσεύχομαι να πλημμυρίσει το σπίτι μου με καθαριστικά τα οποία θα το καθαρίσουν...

Αν η αναβλητικότητα δεν ήταν κάτι υπαρκτό σήμερα ή θα ήμουν 30 χρονών ή θα είχα 10 χρόνια περισσότερες εμπειρίες. Είναι εκπληκτικό.

Πολλές φορές προσπάθησα να σκοτώσω την αναβλητικότητά μου, αλλά τελικά το μόνο που κατάφερα είναι να αναβάλλω αυτό που θέλω να κάνω προσπαθώντας να σκοτώσω την αναβλητικότητά μου.

Αν δω με τα μάτια ανοιχτά θα δω πως ακόμα και τώρα, γράφοντας αυτό το post αναβάλλω όλα αυτά που πρέπει να κάνω με το να κάνω κάτι άλλο... Βρίσκομαι σε ένα βρώμικο δωμάτιο, δίπλα σε ένα κλειστό βιβλίο, χωρίς να έχω ανοίξει το ράδιο, χωρίς να έχω πάει supermarket...

Είναι κανείς εκεί έξω που νιώθει όπως κι εγώ;



Να τι εννοώ!

1 σχόλιο:

  1. I loved the first video!!!
    But you know what??
    Even though he procrastinated the stuff he had to do, he did other stuff that he ought to do and he procrastinated them for a long time (such as the squeezing chair!)....

    ΑπάντησηΔιαγραφή